VŠEOBECNÉ SMLUVNÍ PODMÍNKY HOTELU UNION PRAGUE VČETNĚ REKLAMAČNÍHO ŘÁDU, PROVOZNÍ ŘÁD
1.1 Všeobecné smluvní podmínky jsou platné pro všechny pobyty a služby Hotelu Union Prague a zákazníkem se řídí ustanovením zákona č. 159/99 Sb. a občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů a je dále upraven těmito Všeobecnými smluvními podmínkami (dále VSP).
1.2 Tyto Všeobecné smluvní podmínky jsou nedílnou součástí každé Cestovní smlouvy/objednávky zákazníka. Všeobecné smluvní podmínky jsou pro daného zákazníka vždy umístěny na recepci. Zákazník se tedy řídí vždy a zásadně Všeobecnými smluvními podmínkami umístěnými v recepci na hotelu. Jsou-li tyto Všeobecné smluvní podmínky umístěny i jinde (např. v ceníku, na internetu, na samostatném letáku, apod.), mají pouze informativní charakter, byť věrně kopírují znění ze zákazníkovy smlouvy.
2.1 U každého ubytovacího zařízení a společných prostor a jejich vybavení je uveden v katalogu, na webových stránkách či v jiných propagačních materiálech hotelu Union Prague odstavec Vybavení, u něhož mohou v průběhu sezony nastat změny v tom smyslu, že některé jeho části jsou užíváním znehodnoceny a postupně měněny. Protože se většinou jedná o nepodstatné změny nemající zásadní vliv na kvalitu pobytu, nezakládá se touto skutečností důvod klienta k reklamaci s cílem získání finanční kompenzace.
2.2 Na pobyt se může zákazník přihlásit přímo v hotelu Union Prague, nebo přes webové stránky, nebo u obchodních zástupců, kteří uzavřeli s hotelem Union Prague smlouvu o obchodním zastoupení.
2.3 Smluvní vztah mezi hotelem Union Prague a zákazníkem vzniká na základě zákazníkem (nebo jeho zákonným zástupcem, popř. osobou, jenž se prokáže písemnou plnou mocí) řádně vyplněného a podepsaného návrhu Ubytovací smlouvy a jeho potvrzením ze strany hotelu Union Prague.
2.4 Prokáže Voucherem, kterým je vystaven na základě on-line objednávkového systému, který mu byl zaslán na základě uhrazené zálohy.
2.5 Zákazník se zavazuje, že cenu zájezdu uvedenou v Cestovní smlouvě/objednávce, Voucheru, případně není-li sjednáno jinak, dle platného hotelového ceníku zaplatí platební kartou kauci před realizací poskytnutí služeb. Zákazník je srozuměn s tím a dává souhlas k tomu, aby se jím uhrazená cena služeb, bezodkladně uhradila na peněžní účet Hotelu Union Prague.
2.6 Povinnost závazné rezervace – zaknihování zájezdu objednané služby zákazníkem vzniká okamžikem přijetím řádně vyplněné a podepsané Cestovní smlouvy/objednávkou, stejně tak řádným vyplněním a registrační karty, jež je zákazníkovi dostupná při jeho příjezdu, jenž má stejnou povahu jako vyplněná a
podepsaná smlouva. Tím, že zákazník vyplnil přihlášku na ubytování v hotelu Union Prague, dává tímto zákazník zároveň na vědomí, že se před podpisem přihlášky seznámil s Všeobecnými smluvními podmínkami hotelu Union Prague a souhlasí s nimi a bere na vědomí, že tyto Všeobecné smluvní podmínky jsou nedílnou součástí přihlášky k ubytování.
3.1 Osoby od 15 do 18 let se mohou ubytovat v hotelu pouze se souhlasem zákonného zástupce staršího 18 let nebo v jeho doprovodu. Děti mladší 15 let se mohou ubytování zúčastnit pouze v doprovodu osoby starší 18 let. Každá ubytovaná osoba se musí prokázat platným průkazem.
4.1 Ceník na ubytování dle jednotlivých sezon a doplňkový ceník služeb a zápůjček je na uveden na webových stránkách hotelu www.hotelunion.com a telefonicky či mailem dostupný na rezervačním oddělení. V případě garantované rezervace a nezrušení pobytu do 24 hodin před daným příjezdem si hotel vyžaduje právo účtovat jednu noc pobytu jako no show. V případě rezervace negaratované má právo hotel i klient rezervaci bezplatně a bez závázků zrušit do 12:00 v den příjezdu.
nutných případech přípustné.
5.2 Údaje v katalogu, na internetu ale i v ceníku, se mohou v průběhu dané sezony měnit. Např. vlivem nově zahájené stavební činnosti (např. sousední stavba, nová či opravovaná silnice, oprava bazénu), vlivem přírodních sil (např. na pláži či v okolí), vlivem zábavní činnosti (diskotéky), apod., již nemusí některé fotografie v katalogu plně odpovídat reálnému stavu, který byl v okamžiku pořizování fotodokumentace. Rovněž tak u ceníku mohou některé cenové položky zaznamenat rozpor oproti stávajícím cenám, neboť může dojít nezávisle a bez možnosti ovlivnění.
5.3. Případná sleva ceny ubytování vyhlášené hotelem Union Prague po datu podpisu Cestovní smlouvy/objednávky nebo on-line rezervace se zákazníkem, nezakládá právo zákazníka na novou, tedy zlevněnou cenu.
5.4 Pokud se zákazník nedostaví k ubytovacím službám, nebo zmešká nástupní den, nebo je v průběhu ubytování vyloučen, má hotel Union Prague nárok na plnou úhradu ceny ubytování a objednaných služeb.
5.5 V případě, že zákazník v průběhu svévolně zruší část pobytu nebo nevyčerpá některou ze zaplacených služeb, nemá nárok na finanční náhradu za nečerpané služby.
5.6 Způsob předání cestovních dokladů je se zákazníkem sjednán při knihování ubytování.
Voucheru.
7.1.1 Právo na dodatečné informace, pokud nebyly uvedeny v katalogu/objednávce či internetu
7.1.2 Právo na ochranu dat, které se uvádí v Cestovní smlouvě/objednávce či na registračbí kartě a v
dalších dokumentech před nepovolanými osobami.
7.1.3 Právo na řádné poskytnutí předepsaného rozsahu a kvality služeb
7.1.4 Právo být seznámen s případnými změnami rozsahu služeb
7.1.5 Právo zrušit svou účast odstoupením od Cestovní smlouvy/objednávky za podmínek stanovených v těchto Všeobecných smluvních podmínkách
7.2 K základním povinnostem zákazníka patří:
7.2.1 Základní povinnosti, které jsou uvedeny v jednotlivých bodech Všeobecných smluvních podmínek
(úhrada, zájezdu, věkové hranice, cestovní doklady apod.)
7.2.2 Poskytnout hotelu Union Prague součinnost, která je zapotřebí k řádnému zabezpečení a poskytování služeb, zejména úplné a pravdivé vyplnění registrační karty, potřebných formulářů a předložení potřebných dokladů. U zákazníků se zdravotními problémy je žádoucí upozornit na zdravotní problémy, např. invalidní stav, nevidomí, větší pohybové problémy, těžká cukrovka, po infarktový stav, pooperační stav, chronické astma, epilepsii či jiné zásadní zdravotní stavy. Není-li hotel Union Prague včas a v předstihu informován (nejlépe přes Cestovní smlouvu/objednávku) nelze později reklamovat skutečnosti, které mohly být výrazněji ovlivněny, kdyby jí byl sdělen skutečný zdravotní stav klienta. Nelze tedy v případě vzniklého problému žádat slevu z ceny. Informace a data o zdravotním stavu klienta jsou chráněny zákonem o ochraně osobních dat a hotel Union Prague je povinen tuto skutečnost respektovat a dodržovat
7.2.3 Uhradit eventuální škodu, kterou způsobil v hotelu
7.2.4 Zdržet se jednání, které by mohlo omezovat, ohrozit nebo poškodit ostatní účastníky
7.2.5 Řídit se pokyny, dodržovat předpisy (celní, pasové, bezpečnostní, hygienické, ekologické, archeologické, apod.) platné v místě a objektu
8.1 Je-li uskutečnění zájezdu konkrétně ztíženo z důvodu nepředvídatelných mimořádných okolností jako: havárie, pojistná událost, válka, zemětřesení, povstání, stávky spojené s davovým násilím, nebo by byla jinak ohrožena bezpečnost, zdraví a život.
8.2 Ve všech výše uvedených případech nabídne hotel Union Prague zákazníkovi jiný termín nebo zákazník obdrží plnou cenu za sjednané služby zpět neprodleně a bez zbytečného odkladu.
8.3 V případě porušení právních předpisů nebo závažného narušování Všeobecných ubytovacích podmínek je hotel Union Prague oprávněn zákazníka ze zájezdu vykázat, přičemž tento ztrácí nárok na další služby a tím na nárok na úhradu nevyužitých služeb.
9.1 Zákazník má právo kdykoliv před zahájením zájezdu zrušit smluvní vztah vzniklý závazným přihlášením (odstoupit od smlouvy/zrušit objednávku). Při odstoupení od smlouvy vzniká hotelu Union Prague nárok na zaplacení smluvní pokuty (stornovacích poplatků). Vztah zrušen a účast na zájezdu stornována ke dni, kdy je i doručeno písemné oznámení zákazníka, jehož obsahem je jednoznačný požadavek na zrušení jeho pobytu.
realizovat. Jedná se o změnu termínu, jména.
10.2 Pokud si zákazník provedl rezervaci pobytu před reklamní akcí, kterou se snížila cena jeho již vybraného zájezdu/ubytování, nemá již zákazník právo na tuto nižší reklamní cenu, popř. na zrušení tohoto pobytu s cílem opětné rezervace stejného pobytu, ale již za sníženou cenu. Hotel Union Prague nebude v tomto případě brát zřetel na jakékoli pokusy zákazníka tuto okolnost jinou cestou obejít.
11.1 Zákon o ochraně spotřebitele č.634/1992 Sb., konkrétně § 13 – Uplatnění odpovědnosti za vady výrobků a služeb. Tím, že zákazník reklamuje službu/služby u hotelu Union Prague zahajuje tímto aktem reklamační řízení. Reklamující zákazník se tímto zavazuje, že veškeré skutečnosti, které uvede ve svém Reklamačním protokolu či ve své reklamaci-stížnosti či jinde, bude uvádět pravdivě v souladu se skutečností.
11.2 Zákon č.634/1992 Sb., paragraf 13, citace: Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků a služeb, včetně podmínek uplatnění rozporu s kupní smlouvou spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit, a o provádění záručních oprav. Konec citace.
11.3 Reklamující zákazník se tímto zavazuje, že veškeré skutečnosti, které uvede ve svém Reklamačním protokolu či ve své reklamaci či stížnosti či jinde (www, masmédiích, orgánům státní správy, apod.), bude uvádět pravdivě v souladu se skutečností.
11.4 Pokud bude reklamace shledána oprávněnou (bude uznána), tak náklady šetření reklamace nese v plné výši hotel Union Prague. Reklamující zákazník se zavazuje, že bude reklamovat jen ty skutečnosti, které pokládá za podstatné a zdrží se jakéhokoli zveličování, účelovosti, tendenčnosti či neopodstatněného doplňování reklamovaných skutečností a to s cílem dosažení jakýchkoli neoprávněných morálních či finančních výhod.
11.5 Reklamující zákazník bere na vědomí, že svou reklamaci může uplatnit pouze v recepci hotelu Union Prague v době svého pobytu.
11.6 Má-li jedna ze stran potřebu komunikace i v průběhu reklamačního řízení, je vhodné, aby vzájemný styk probíhal písemnou formou. Ústní či telefonická komunikace mezi stranami se připouští jen výjimečně. Ústní či telefonickou komunikací nedosáhne klient rychlejšího vyřízení své reklamace. Průkazní materiál je vždy nutné dodat v písemné formě, popř. fotografie e-mailem.
11.7 K reklamování služeb slouží tiskopis – Reklamační protokol/complaint form. Pracovník recepce je na požádání povinen předložit tiskopis Reklamačního protokolu reklamujícímu zákazníku. Pokud není k dispozici tiskopis Reklamační protokol, je možné sepsat reklamaci na papír, který musí mít ovšem všechny náležitosti Reklamačního protokolu: název, komu je určen, jméno reklamujícího, datum pořízení záznamu, závady, které klient reklamuje, podpis klienta, podpis přijímající osoby- recepce, apod. Subjektivní dojem reklamujícího zákazníka není pro samotnou reklamaci podstatný. Podstatné jsou pro reklamaci pouze objektivně doložitelná a dokladovatelná fakta, jinak nelze reklamaci uznat. Rovněž reklamující klient si musí být vědom toho, že pocity či prožité příběhy jiných účastníků téhož ubytování, nejsou pro jeho vlastní reklamaci podstatné a nelze na ně brát při vyřizování reklamace zřetel.
obou předmětných stran, je možno tuto finanční operaci převést bezhotovostním stykem přes bankovní dům.
11.10 Opomene-li zákazník z vlastní viny na jakýkoli nedostatek při reklamaci poukázat, nemá nárok na slevu.
11.11 Pokud hotel Union Prague vyřídil reklamaci zákazníka v termínu do 30 dní od data podání reklamace a zákazník opětně reklamuje jiné, tedy dodatečné (nové) vady služeb, bude pořadatel ubytování považovat tuto reklamaci za vyřízenou a nemusí již dále reagovat na tyto dodatečně reklamované služby.
11.12 V ostatním platí ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména Občanského zákoníku, Obchodního zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele.
12.1 Totožnost a kontaktní údaje ubytovatele Vidivi UN s.r.o. IČO: 17387469, se sídlem Ostrčilovo náměstí 462/4, Praha 2, DIČ CZ 17387469, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městkým soudem v Praze, oddíl C, vložka 370949, adresa pro doručování elektronické pošty hotelunion@hotelunion.cz, telefonní číslo +420 607 501 074;
s ubytováním na základě podmínek uvedených v písemné smlouvě o ubytování;
12.4 cena poskytované služby: celková cena za poskytnuté služby je uvedena v potvrzení rezervace. V takto stanovené ceně jsou zahrnuty veškeré daně a poplatky;
12.5 způsob platby a způsob plnění: ubytovaný host poskytne veškeré platby sjednané ve smlouvě o ubytování v hotovosti nebo bezhotovostně na bankovní účet ubytovatele, jehož číslo a variabilní symbol ubytovatel ubytovaným hostům sdělí písemně;
12.6 náklady na prostředky komunikace na dálku: náklady na prostředky komunikace na dálku určují subjekty poskytující služby prostředků komunikace na dálku a tyto náklady se neliší od základní sazby;
12.7 údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit na orgán dohledu;
12.8 ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “
12.9 Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.
12.10 V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jako spotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu;
12.11 Označení členského státu nebo členských států Evropské unie, jejichž právními předpisy se bude řídit vztah mezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený smlouvou o ubytování: Česká republika;
12.12 Údaj o jazyku, ve kterém bude ubytovaný host s ubytovatelem jednat za trvání smlouvy o ubytování a ve kterém poskytne ubytovaným hostům smluvní podmínky a další údaje: český jazyk;
důsledky vyplývající z případného neuzavření pojištění.
13.3 Součástí Smlouvy o ubytování není pojištění případného storna pobytu a služeb. 14. OMEZENÍ
14.1 Jsme nekuřáckým hotelem s vyhrazenými prostory pro kuřáky mimo objekt. 15. DALŠÍ PODMÍNKY
15.1 Servis a služby
15.1.1 O všech nabízených službách v hotelu Union Prague se domluvíte v recepci alespoň jedním světovým jazykem. Nabídka aktivit a služeb poskytované hotelem zdarma či za poplatek je aktuálně uvedena v hotelové recepci. Tato se může měnit dle průběhu sezóny. Úroveň a rychlost služeb poskytovaných personálem hotelu (číšníci, barmani, recepční, uklízečky, pomocné pracovní síly, apod.) a ostatních zařízení odpovídá místním zvyklostem a mentalitě obyvatelstva, často s velmi přátelským a milým přístupem.
15.1.2 Protože vedení hotelu má uzavřené smlouvy sjednotlivými klienty, ale také scestovními kancelářemi, není vedení hotelu (ředitel, manager, pracovníci recepce apod.), povinno se zpovídat či přijímat reklamace klientů CK.
15.1.3 Právo zrušit zájezd (odstoupit od smlouvy). Pokud bude hotelu Union Prague uhrazena záloha na pobyt, sjednán doplatek a nebude uhrazen tento doplatek na tento pobyt, je Union Hotel Prague oprávněn odstoupit od smlouvy a účtovat si v souladu s článkem 9 těchto Všeobecných smluvních podmínek stornopoplatky.
15.1.4. Zákazník má rovněž právo odstoupit od Smlouvy o obstarání věci až do doby poskytnutí služby. Na toto odstoupení se vztahuje smluvní pokuta uvedená v této smlouvě v článku II. U Smlouvy o obstarání věci je veškerá korespondence vedena se zákazníkem.
15.2 Hygiena
potíže nemohou požadovat po hotelu Union Prague jakoukoli finanční náhradu, pokud se neprokáže státní správou, že stravovací či hygienická chyba byla u příslušného zařízení.
15.2.3 Pokud se vyskytnou na pokoji v ubytovacím zařízení hygienické nedostatky, potom má klient povinnost tuto skutečnost ihned reklamovat písemně na recepci s cílem odstranění této závady, popř. nelze- li tuto hygienickou závadu bezodkladně odstranit, potom vše řešit výměnou daného pokoje v ubytovacím zařízení.
15.2.4 Ubytovací zařízení mají za povinnost měnit periodicky hotelové prádlo, v rámci ekologických opatření a úspor spíše než dodržování periodické výměny, je požadována aktivní spolupráce s hotelovými klienty. Nedostatkům na hotelovém pokoji či jiném ubytovacím zařízení lze tedy předejít tak, že klient podá na recepci požadavek. V případě špinavých ručníků, pohoďte tyto na podlahu, dáváte tím jasně najevo, že si přejete výměnu. V případě požadavku ložního prádla kontaktujte recepci. Ložní prádlo je měněno při změně klienta a dále při dlouhodobých pobytech 1 x do týdne. Průběhový úklid začíná v 9 hodin a probíhá postupně na všech pokojích a apartmánech. V případě špatného úklidu reklamujte tuto skutečnost ihned v recepci a trvejte na řádném úklidu či nedodaném toaletním papíru. Případné vadného či špatně uklizeného sociální zařízení rovněž obratem urgujte přímo na recepci.
15.3 Ubytování
15.3.1 Poskytované ubytovací služby odpovídají popisu v katalogu a i v jeho internetové nabídce. V případě návštěvy (7–22 hod) další osobou, která není hotelovým hostem, je vstup do hotelu povolen pouze tehdy, předloží-li platný doklad totožnosti, v jiném případě může být přijat pouze ve veřejných prostorách hotelu. Při porušení podmínek a doby bude host účtován jako další osoba na pokoji.
V době od 22:00 do 7:00 hodin jsou hosté žádáni, aby dodržovali noční klid. Hoteloví hosté jsou žádáni, aby dodržovali kuřácké / nekuřácké prostory. Všechny pokoje jsou nekuřácké. Z bezpečnostních důvodů není povoleno užívat vlastních elektrospotřebičů. Výjimkou jsou holicí strojky, vysoušeče vlasů, kulma, rádio a osobní počítač. Za používání povolených spotřebičů zodpovídá host a ručí za jakékoliv škody způsobené jejich použitím. Hosté jsou žádáni, aby nepřemísťovali žádné zařízení a neprováděli jakékoliv zásahy do elektrické sítě. Není dovoleno ponechávat děti bez dozoru dospělých osob v pokoji, ani ostatních prostorách hotelu. Rodiče odpovídají za bezpečnost svých dětí. Při odchodu z pokoje je host povinen uzavřít vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnout televizi, uzavřít okna.
15.3.2 Rozdíly pokojů jsou stanoveny v kategorizaci a v rozdílu komfortu a velikosti. Vybavení, velikost a poloha pokojů (i stejné kategorie) nejsou vždy stejné. Je třeba si uvědomit skutečnost, že pokud volíte např. dvoulůžkový pokoj s jednou nebo s dvěma přistýlkami, počítejte s nižší úrovní pohodlí, tj. s omezeným prostorem ve dvoulůžkovém pokoji.
15.3.3 Ve všech pokojích jsou při nástupu koupelnách mýdlo, tělový a vlasový šampon. Dále ručník a osuška po jednom ks na osobu.
15.3.4 Rozdělování pokojů probíhá zásadně objednávkou na konkrétní pokoj, výjimku tvoří slevové a hromadné akce a zájezdy na poslední chvíli, kde přiděluje pokoj recepce hotelu. U slevových zájezdů a zájezdů na poslední chvíli není klient oprávněn vybírat pokoj, ten je mu přidělen. Jednotlivé pokoje jsou podrobně znázorněny a popsány na webových stránkách.
15.3.5 Podle mezinárodních zvyklostí musí hosté opustit pokoje v den odjezdu do 11:00 hodin – check out, možnost nastěhování v den příjezdu je nejdříve po 14. hodině – check-in. Časný příjezd či pozdní odjezd je zpoplatněn, pro domluvu je nutno kontaktovat recepci hotelu. K diposzici je místnost pro zavazadla- recepcí určená místnost, ve které jsou uložena zavazadla hostů zdarma. Hotel však nepříjímá žádnou zodpovědnost za věci zde uložené.
15.3.6 Jiná národnost, náboženství či mentalita či jiná dorozumívací řeč jiných klientů obývajících stejný hotel jako klient sám, není důvodem k reklamacím. Hotel Union Prague se zásadně distancuje od všech možných diskriminačních či xenofóbních pokusů jakéhokoliv klienta.
15.4 Klimatizace a topení
15.4.1 Topení je ovládáno centrálně a její zapínání či vypínání z hlediska doby a délky, je zcela závislé na rozhodnutí vedení hotelu.
15.5 Osobní data
15.5.1 Podpisem smlouvy zákazník vyslovuje souhlas s tím, aby v souladu s ustanovením § 5 odst. 2 a násl. Zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění Hotel Union Prague shromažďoval a zpracovával osobní údaje zákazníka v rozsahu uvedeném na smlouvě, tj. jméno, příjmení, datum narození, národnost, číslo pasu, elektronickou poštu pro kontakt, popřípadě jinou kontaktní adresu. Tyto osobní údaje je oprávněn hotel Union Prague uchovávat po dobu 5 ti let a po uplynutí této doby je povinna tyto údaje zákazníka skartovat.
15.5.2 Dále je hotel Hermitage Prague oprávněn tyto osobní údaje (titul, jméno, příjmení, bydliště, popř. elektronický kontakt) použít k nabídce poskytovaných služeb pro následující období. Zákazník má právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva dle zákona č. 101/2002 Sb. Zákazník má právo souhlas se zpracováním jeho osobních dat dle kdykoli písemnou formou odvolat.
15.5.3 V případě přestupku nebo podezření ze spáchání trestného činu je hotel Union Prague nebo její zástupce oprávněn poskytnout osobní údaje klienta orgánům, které jsou činné ve správním nebo trestním řízení.
Zvláštní požadavky, které nemají charakter smluvního ujednání
15.6 Vyšší moc
15.6.1 Jde o neodvratitelnou událost,které nemůže I přes veškero usnahu hotel Union Prague zabránit. Přitom se za vyšší moc považuje, např. vojenský převrat vedení k všeobecnému chaosu, vznik lokální války, politická nestabilita vedoucí k ohrožení zdraví a života zákazníků, přírodní katastrofy typu zničujícího zemětřesení, silných záplav, tsunami, tornád či orkánů či silných vichřic mající charakter zničující, přírodní katastrofy, výbuch sopky, silné a zničující teroristické útoky, epidemie nemocí ohrožující zdraví a životy zákazníků, silné bouře, které napáchají škody atd. Tyto události nemohou být předmětem reklamace za účelem finanční kompenzace.
15.6.2 Hotel Union Prague pohlíží na tyto neodvratitelné události jako na nouzový stav a může před nástupem cesty zákazníka bez jakéhokoli dodržení lhůty odstoupit s okamžitou platností od smlouvy nebo po započetí pobytu smlouvu vypovědět z důvodů tzv. vyšší moci. Přitom hotel Union Prague má právo na úhradu dosud poskytnutých služeb. Největší prioritou bude uchování zdraví a životy zákazníků. Pokud v průběhu pobytu není poskytnuta určitá služba z důvodů vyšší moci, nemá cestující právo na poskytnutí slevy z ceny zájezdu ani na odstoupení od smlouvy.
15.7 Škoda způsobená třetí osobou
15.7.1 Hotel Union Prague rovněž neodpovídá za škodu, která byla způsobená klientem, 3. osobou,
která není spojena s poskytnutím ubytování.
15.8 Pobyt živých zvířat
Zvířata nejsou v hotelu povolena vyjma vodících psů.
15.9 Při příjezdu do hotelu se host musí prokázat platným dokladem totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas) a vyplnit registrační kartu. Hotel má právo požadovat od hosta platbu za ubytování předem. Host, který nemá vytvořenou rezervaci a nesdělí číslo své kreditní karty, je povinen uhradit částku za ubytování v den příjezdu. Hotel Union Prague si vyhrazuje právo načtení bianko platební karty při zahájení pobytu. Klient je povinen si vyhradit dostatečnou osobní finanční rezervu k úhradě zpoplatněných služeb, které v průběhu své rekreace vyčerpá.
15.10 Klient je povinen před odjezdem ze svého pobytu uhradit veškeré čerpané služby. Jestliže využije možnost převádět útratu za služby a stravu na svůj pokojový účet (které nebyly součástí platby za pobyt, zejména konzumaci alkoholu, kávy, čaje, nealko nápojů, zmrzliny a doplňkové stravy). O těchto konzumacích a službách se uchovává podpisem autorizovaný doklad a účet se denně převádí na účet klienta na recepci. Recepce před ukončením pobytu – odjezdem klienta vygeneruje souhrnný účet za ubytování, konzumace, poskytnuté služby a zápůjčky. Využití služby minibarů, je každý den pokojovou službou doplňováno a spotřeba připisována na pokojový účet. V den odjezdu za poslední den, hlásí spotřebu klient. Pro případ, že se tak nestane, bude zaslán dopis k úhradě dlužné částky se splatností 7 dní. Klient bere na vědomí, že nenahlášením způsobil přestupek a má povinnost dlužnou částku uhradit. V případě ztráty či poničení hotelového vybavení bude toto uhrazeno klientem, Pro případ zjištění po odjezdu klienta, bude zaslán dopis k úhradě. Klient bere na vědomí, že ztrátou, či ponecháním si těchto věcí způsobil přestupek a má povinnost dlužnou částku uhradit. Klient spolu s dlužnou částkou je povinen uhradit i spojené náklady s vymáháním, jako je poštovné, sekretářské práce a advokátní úkony.
15.11 Klient je povinen před odjezdem ze své rekreace uhradit veškeré čerpané služby. V případě rozporu mezi klientem a poskytovatelem služby se musí klient prokázat paragonem či pokladním dokladem, že tyto služby již poskytovateli služeb uhradil.
15.12 Každý hotelový pokoj má pokojový sejf, přesto nedoporučujeme klientům brát s sebou drahé šperky či nadměrně velkou finanční hotovost. Návod na obsluhu pokojového sejfu je v hotelových deskách. Sejf slouží především k ukládání platebních karet, cestovních dokladů, šeků, běžné finanční hotovosti.
15.13 Alkohol, omamné a psychotropní látky
15.13.1 Klient, který nadměrně požil alkohol, nebo prokazatelně požil omamné látky či drogy, či jejich kombinaci, a způsobí vážné problémy v ubytovacím či stravovacím zařízení, může být vedením hotelu vystěhován bez náhrady jakékoli škody. Rozhodnou-li se rodinní příslušníci či přátelé, že s tímto klientem opustí ze své vůle a solidárně také dané zařízení, vzniklou škodu nelze požadovat po hotelu Union Prague
15.21 Media
15.14.1 Reklamující klient je si plně vědom toho, že v případě uveřejnění jména hotelu Union Prague a to v jakýchkoli mediích či masmédiích, či u jiných cizích subjektů, při nedodržení a nerespektování presumpce neviny, bude mít toto jednání ze strany klienta za následek odpor ze strany hotelu Union Prague.
15.15 Vyloučení klienta ze zájezdu
Pracovník recepce popř. jiný zástupce hotelu Union Prague má právo zákazníka z pobytu vyloučit bez jakéhokoli nároku na vrácení zaplacené ceny pobytu či jeho části. Toto právo na vyloučení zákazníka z pobytu vzniká při nevhodném jednání a chování zákazníka, jeho hrubém, nesmyslném, vulgárním či agresivním chování či jednání, či obtěžuje-li tento zákazník svoje okolí (personál hotelů, bazénů, stravovacích zařízení, apod.), zejména však další ostatní klienty. Zákazník může být rovněž vyloučen, pokud záměrně narušuje a odmítá respektovat ubytovací řád. Zákazník bere na vědomí, že hotel Union Hotel Prague použije proti nevhodnému chování a jednání zákazníka všechny legální postupy v dané zemi (spojí se s případnou ambasádou, požádá o pomoc místní policii, požádá o pomoc místní lékařskou pohotovost, apod.). Zákazník bere na vědomí, že veškeré náklady spojené s výše uvedeným jsou plně ve finanční režii zákazníka a hotel Union Prague nebude proplácet žádné finanční kompenzace danému neukázněnému zákazníkovi.
15.16 Reklamace výrobků u reklamních předmětů
Reklamace upravuje zákon 40/1964 Sb., tedy občanský zákoník. Reklamací se dotýká i zákon 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele, kde se upravuje lhůta na vyřízení reklamace a stanovuje, kde může spotřebitel reklamaci uplatnit. Zákazník může uplatnit reklamaci doručením zboží poštou nebo osobně. Zákonná záruční doba je dvouletá. V prvních šesti měsících dvouleté záruční doby lze požadovat i při tom, že je vada odstranitelná, výměnu zboží. Ve zbylých měsících již záleží na tom, zda se jedná o vadu odstranitelnou, pak se daný výrobek opraví, či neodstranitelnou, pak má zákazník právo od smlouvy odstoupit nebo požadovat výrobek nový. Pokud se stejná odstranitelná vada vyskytne potřetí, má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz nebo může požadovat výrobek nový.
Lhůta pro vyřízení reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má zákazník stejná práva jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Po domluvě lze reklamovaný výrobek poslat přepravní službou. Na mechanické poškození se záruka nevztahuje, nechť vzniklo u reklamujícího zákazníka či poštovní přepravou. S reklamovaným výrobkem musí zákazník poslat Reklamační formulář, kopii faktury či pokladního dokladu či jiného platebního dokladu od reklamovaného výrobku. Reklamační formulář/complaint k vyplnění je umístěn jako příloha těchto Všeobecných smluvních podmínek. Reklamaci výrobku nelze uplatnit, pokud změna vlastností výrobku vznikla v důsledku nesprávného používání nebo opotřebení, v důsledku nevhodného skladování, nesprávného zásahu a mechanického poškození. Vadný výrobek je nutno reklamovat s kompletním příslušenstvím. Není-li výrobek dodán k reklamaci kompletní, a jestliže je to k prokázání nebo opravě vady nutné, může prodávající požadovat od kupujícího dodání kompletního příslušenství k výrobku. Od oznámení této skutečnosti kupujícímu se doba potřebná pro vyřízení reklamace přerušuje a znovu se počítá od okamžiku dodání požadované části přístroje. Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou životnosti výrobku. Tento Reklamační řád nabývá platnosti dne 1. dubna 2009.
15.17 Informační oznámení souvísející s elektrickou evidencí tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
16.1 Platnost těchto podmínek se vztahuje na služby poskytované hotelem Union Prague jen tehdy, není-li stanoven, či předem sjednán rozsah vzájemných práv a povinností jinak, a to vždy písemnou formou. Zákazníci potvrzují podpisem Cestovních smluv/objednávky či registrační karty, že jsou jim Všeobecné smluvní podmínky známy, rozumějí jim, souhlasí s nimi a v plném rozsahu je přijímají. Veškeré údaje a pokyny obsažené v katalogu a ceníku hotelu Union Prague o službách, cenách a podmínkách odpovídají informacím známým v době tisku a hotel Union Prague si vyhrazuje právo jejich změny.
16.2 Neplatnost některého ustanovení těchto Všeobecných smluvních podmínek nemá vliv na celkovou platnost. Ostatní ustanovení podmínek se použijí přiměřeně.
Restaurace je otevřena do 22:00. Recepce nonstop
účinnosti a platnosti a jsou nedílnou součástí smlouvy každého zákazníka.